Compilatie Facebook 2012

July 13, 2012

Strict pentru afaceri. Urasc Facebook
July 14, 2012 ·

Cenusareasa reloaded. Cine poarta 32-33 la pantof sa se prezinte cu 14 milioane si sticla de wiskey furata aseara de la Remy. Cer si ofer seriozitate (Tocmai imi sparsesera pizzeria)
July 15, 2012 ·

99% din oamenii din lista mea de prieteni sunt logati pe mobil. Mai aveti baterie? Sa nu pierdeti vreun status de-al meu
August 25, 2012 ·

Mi s-a reprosat ca nu mi-am dat ieri demisia, asa cum am promis. Am ales sa revin asupra acestei decizii in principal datorita faptului ca nu pot sa va las de izbeliste pe voi, fanii mei.
September 8, 2012 ·

Last status on facebook ever – De maine, daca-mi mai vine vreo idee, scriu pe blog. Mi-a parut bine, faisbuchilor (eram optimist)
October 17, 2012 · Ploiesti ·

Arbitrul ne-a furat. Nea Pitzi gandeste: baietii n-are noroc.
October 17, 2012 · Ploiesti ·

Văd în ceaţă. Vestea bună e că văd. Vestea proastă e că e ceaţă.
October 21, 2012 · Ploiesti ·

Spectacolul “Magicienii Facebook-ului” bate la fund orice numar de la Circul Orlando de langa Billa Ploiesti. Numere unice de prestidigitatie de comment-uri si like-uri, iluzii si aluzii optice, echilibristica emotionala si cate si mai cate. La finalul spectacolului, disparitia lui Bodo. Senzational.
November 16, 2012 · Ploiesti ·

Targul mestesugarilor langa McDonalds. Miros de branza si de carnati. Langa, un saxofonist interpreteaza solo melodia din Titanic. Sublim. Simt ca ne scufundam.
November 18, 2012 · Ploiesti ·

Incep sa cred ca nu e Caragiale genial cu actualitatea situatiilor si personajelor. Romania nu avanseaza deloc. Asa ca spuneti orice despre Romania si e posibil sa va laude cineva peste oricate sute de ani ca ati spus ceva ce inca e valabil despre Romania. Incep eu. Romania are mai putin de 500km de autostrazi. Istorie, primeste-ma, priveste-ma si promoveaza-ma.
November 19, 2012 · Ploiesti ·

Remake F1 Monte Carlo 1989. Protagonisti, eu si o babuta in loc de Ayrton Senna si Alain Prost. – In parcul Nichita Stanescu dau sa o depasesc pe interior, babuta inchide unghiul si imi permite sa ies la aspiratie pe exterior si sa o depasesc. Ce bucurie. Ce ovatii.
November 24, 2012 · Ploiesti ·

Dragi patroni de mall-uri, inainte sa deschideti numarati pitipoancele cu X5, X6 si Range Sport. Caci unde pitipoance cu bani nu e, nici cumparaturi nu e, iar restu’ doar se plimba sa caste gurile si sa-si ia o data pe an blugi si ghete. Pacat de Mall, arata mai bine decat ziceau gurile rele.
November 28, 2012 ·

Britanicii au clonat o oaie, noi clonam carduri. Mai pragmatici romanii, zic.
November 26, 2012 ·

Dimineata pe racoare, schimb centrale.
November 30, 2012 · Ploiesti ·

ONU A RECUNOSCUT PALESTINA ! Istoria se scrie acum prieteni.
December 5, 2012 · Ploiesti ·

A inceput de azi sa ninga. N-ar mai ninge niciodata
December 5, 2012 · Ploiesti ·

Romanii sunt talentati. Romanii sunt manelisti. Romanii sunt ospitalieri. Romanii sunt nesimtiti. Romanii sunt destepti. Romanii sunt prosti. Dar italienii? Dar americanii? Dar nativii tauri? Dar tinerii? Dar pensionarii?
December 5, 2012 · Ploiesti ·

Cam unde ar fi granita de la semidoct la doct?
December 8, 2012 ·

Nu va bucurati aiurea ca iese USL. O sa fie la fel sau mai rau, ca tre’ sa fie cum zic Base, Merkel si Barosso, cu ce guverne vor ei, in ce conditii vor ei, ca si ei tin la noi, nu doar noi la ei
December 9, 2012 · Ploiesti ·

A, si sa nu uit. JOS BASESCU ! (am uitat sa sterg spatiul dintre ultima litera si semnul exclamarii)

December 9, 2012 · Ploiesti ·

Singura veste buna de azi. UDMR s-ar putea, repet, s-ar putea sa nu mai intre la guvernare
December 9, 2012 · Ploiesti ·

A durat doua secunde fericirea mea. Ponta negociaza cu ungurii :)))))
December 9, 2012 · Ploiesti ·

Intrebari din X-factor: 1) Stie cineva cum il cheama pe baiatul care a acompaniat-o pe fata care a dansat la bara? 2) I s-a mai parut cuiva in afara de mine ca fata se misca intr-un mod cam ciudat?
December 20, 2012 ·

Pateticul este singurul nerv din organism care inerveaza un muschi situat de partea opusa nucleului sau. (Notiuni de neurologie) (De atunci ma inervau pateticii)
December 16, 2012 ·

S-au inteles baietii. Ponta premier, Basescu liber
December 17, 2012 · Ploiesti ·

Colorata, colorata, pana ieri era deja gata. Pupat piata independentii peste cadavrele alegatorilor de buna credinta. Balaurul Basescu si Arhanghelul Ponta au iesit la o bere si un mic de omenie. Hai sa ne impacam ! Hac !
December 21, 2012 ·

Sfarsitul lumii la Mall. Curentul oprit, calculatoare resetate, case de marcat blocate. Grilajul de la Stradivarius s-a lasat pe jumatate jos, clientii au iesit aproape pe burta (Era vorba ca vine Apocalipsa)
December 22, 2012 ·

Cica se dau banii inapoi pe biletele la “2012” (Tot de Apocalipsa era vorba)
Leave a Reply

