Nu pot

Nu pot să scriu chestii pentru retardați doar ca să citească multă lume blogul. Nu pot să explic de ce e apa sărată, de ce plouă, de ce e bine să mănânci puțin ca să nu te îngrași și să nu fumezi ca să nu faci cancer. Nu sunt în stare. Nu pot să scriu despre chestii care se citesc dacă știu că au succes la idioți. În general nu mă interesează să mă adresez lor. Nu pot nici să scriu ca să citesc eu și câțiva prieteni. Sunt prins între Pleșu și Vulpescu. Destul de incomod, mai ales că nu-mi plac bărbații. Nici măcar ăia “adevărați”. De mâine mă gândesc la ce pot. Deocamdată, nu pot.

Leave a Reply

