Jurnal de călătorie. Sigur.

Dragi părinți, noi suntem bine. Vremea e fantastică. Nu plouă. Nici nu ninge. E senzațional. Am știut de ieri, de pe drum, de când schimbam în benzinărie becul ăla de la far și înjuram, că o să fie cea mai frumoasă vacanță. Fie ploaie, fie vânt (și sunt), important e că piscina e superbă goală, pot să îi apreciez design-ul modern fără să fiu distras de Moby Dick-uri rusești, românești sau de alte naționalități balcanice. Și stațiunea îmi place de mor. Am vizitat de 3 ori într-o oră super market-ul și am inventat un scandal cu un vânzător doar ca să îmi mai ia din plictiseală. E deja 12. Cum zboară vremea. Peste doar câteva secole mergem iar la masă, iar la super market, iar în cameră. Și dacă mai trăiesc până la 5, mergem la mașinuțe bușitoare. Că au program redus. De vară.

Leave a Reply

