Fac 5 ani

5 ani de blog. Am șters mai mult de 90% din tot ce am scris vreodată aici. Grăbiți-vă să citiți, că dispar articolele ca gogoșile calde. Dacă mă mai gândesc puțin, cred că dispare și ăsta. Enter și revin. Mâine.

Later edit: fratele meu, e îngrozitor cât de multe erori are WordPress. Mă chinuiesc de 20 de minute să schimb o amărâtă de poză. Vorbesc de poza care apare când dau share pe Facebook. Acum apare aia de acum 15 kile. Practic, am slăbit degeaba. În plus, poza “featured” nu apare nicăieri pe blog, am pus-o ca să o văd eu cu mine. Din cauza ăstora și a altor multe erori cred că mi s-a cam luat de wordpress

Butoanele din admin-ul wordpress nu au toate text. Intuiesc după culori care ar trebui să fie ok, update, etc.

Precizare: verbele cu radical terminat în -u: unele se conjugă după modelul I.c, altele după modelul II.b. Iar unele tind să treacă de la II.b, adică -esc-/-eşt-, la I.c, adică fără infix. De exemplu, a chinui, a cheltui, pentru care DOOM 2 acceptă ambele variante:chinuiesc / chinui, chinuieşti / chinui, chinuieşte / chinuie; cheltuiesc / cheltui, cheltuieşti / cheltui, cheltuieşte / cheltuie.

Cam atât.

Later later edit: am schimbat tema ca să puteți vedea poza featured. Azi, fes.

Leave a Reply

