Rețeta succesului unui blog

Rețetă pe care o bănuiesc, nu o știu, că dacă o știam aș fi avut succes. Exclud blog-urile de nișă, specializate strict pe câte un domeniu, mă refer la ăștia care o ardem aiurea despre tot și despre nimic.

1. Talent (aici sunt subiectiv)

2. Perseverență (de aici, deja încep să scârțâi)

3. Liber la înjurături, limbaj obscen (la revedere, succes)

4. Constrângeri de orice natură, da’ mă refer în general la obligații de natură socială. Nu zic de Gigel, că mă mai întâlnesc cu el, nu zic de mama, că nu îmi mai face ceai, nu înjur (vezi punctul 3), că citesc și ăia micii etc. Cu alte cuvinte, dacă nu ești sociopat, cred că te încadrezi cu succes la categoria asta

Concluzie: în contextul actual sociogeopolitic cred că îmi este practic imposibil să am un blog de succes, da’ poate mă înșel, încă mai caut soluții

Post concluzie: Valabil și pentru tine, dacă vrei să ai un blog de succes și nu ești un sociopat, un om căruia nu îi pasă cine îi citește înjurăturile, un tip (o tipă, faci tu restul de acorduri) singur sau măcar divorțat, un om fără prieteni, doar cu câțiva amici asemănători, până nu descopăr eu rețeta alternativă a succesului, relaxează-te. Apucă-te de altceva. Ce părere ai despre tricotat? Sau despre grădinărit?

Notă de subsol: rețeta e valabilă pentru orice fel de artă de autor, arta interpretativă e pe altă stradă, cu alte reguli

Leave a Reply

