Despre autism politic

Mai am vreo trei pisici în follow pe Facebook și probabil cam tot atâtea pisici mai citesc ce scriu eu

M-am autoizolat. Conștient. Sunt total împotriva valului. Asta se plătește, evident. O să scriu în continuare, așa, ca nebunul, ca un fel de jurnal.

Mi-a reproșat un prieten de Facebook azi că nu înțeleg că dacă am un magazin și mă fură vânzătorul, nu mai pățește nimic. Asta au înțeles oamenii. Asta au înțeles oamenii? Asta au înțeles unii oameni.

Regret să dezamăgesc, da’ nu dispare furtul. Nu s-a furat. Legea pentru care protestați se referă la dezincriminarea abuzului în serviciu. Unde scrie furt? Nu scrie. Poate să fie o formă ascunsă? Nu poate.

Nu poate nimeni să dea legi “ilegale”. Asta e o isterie nejustificată. Există Curtea Constituțională, care zice: “e sau nu e o lege conform Constituției”. Mai sus, există și alte mecanisme, cum ar fi CEDO, care ne-o tot trag de câțiva ani, că avem o Justiție jucăușă.

Primăria Ploiești e blocată, ca și multe alte Primării. Directorii economici nu mai semnează nimic, ca să nu fie arestați și condamnați, așa cum s-a mai întâmplat. Pentru asta era Ordonanța. Ca să nu vină DNA să ridice niște oameni aiurea.

De aici, pur și simplu nu mai am chef să explic. Nici n-am zgâriat suprafața. Vă urez spor la proteste. Și insist, citiți Ordonanța.

Leave a Reply

