Pauză

Azi mi-am luat pauza pauzelor. De la nervi, de la rutină, de la orice. Mi-am pus o oră de documentar despre Seinfeld. Care culmea, s-a pupat cu toți nervii de azi și mi-a confirmat că nu-s nebun.

Practic de vreun an, doi, îndepărtarea de la orice fel de influențe negative. Cât pot de mult și de des. Când nu mai am chef de negativ, îl tai, îl scot. No matter what. Trebuie să fie și ceva mai bun. Nu trăiesc o mie de ani, acum vreau să nu mai am negativ

Și mă simt bine, deja.

Click aici VIDEO Documentar Seinfeld

Update. Tocmai am închis tipei de la Romtelecom, Telekom, care încerca să-mi dea “cadou” un telefon All View cu cameră de nu știu câți mega, pentru un abonament de nu știu câți lei. Am salvat 5 minute. Salvează 5 minute pe zi și o să trăiești mai mult. Și mai bine.

Post update, de fapt un gând de mai devreme. Știu că nu toți (sau mai bine zis majoritatea) vă permiteți luxul să vă luați o oră în mijlocul zilei ca să vă uitați la Seinfeld sau să dormiți, but hey, eu m-am culcat la 4 dimineața, cu gândul la chestii. Și în școală, când mă alergau golanii să mă bată că eu citeam romane și ei învățau alfabetul, mi-am luat porția mea de suferință. Acu’ mă distrez eu și suferă ei. Prietenește vorbind, viața se echilibrează singură, nu e cazul să mă invidiați mai rău decât vă invidiez eu pe voi, cei care nu aveți timp de pauze.

Acum închid calculatorul, că în stilul ăsta, nu mă mai opresc. Weekend plăcut. 🙂

Leave a Reply

